23.2.2018
Tänään oli operaationa tehdä lisää tilaa varastoon. Siispä raivasin lisää tilaa varastoon, tiivistämällä entisiä tavaroita. Mm. Pinoamalla mahd. Paljon tavaroita päällekäin, niitä mitä pystyy nostaa ylipäätään päällekäin.
Ensiviikolla hiihtoloma, silloin en ole töissä, enkä tee blogia.
Työpäivän pituus tnään. Klo. 7.30-14.30 = 7h!
Kommentit
Lähetä kommentti